Masai mara en de wisselweek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van LisaNieuwland - WaarBenJij.nu Masai mara en de wisselweek - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van LisaNieuwland - WaarBenJij.nu

Masai mara en de wisselweek

Door: Lisa nieuwland

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2018 | Kenia, Kisumu

Beste lezers,

Naja daar zijn we dan al op de helft van mijn stage periode. Gaat zo snel allemaal. Ik heb afscheid genomen van rangala babybome en zeg hallo tegen lutheran church special school.
Maar voor dat ik stage bij lutheran ga lopen, hebben we eerst een wisselweek.
In de wisselweek zijn we naar de masai mara geweest. Prachtig was het.. echt gaaf!
Ik heb er wat foto’s bij gezet van een masai mara.
Het was 8 uur rijden er naar toe, toen zijn we gelijk ff op safari gegaan en heb ik al olifanten, zebra’s, giraffe gezien. Hierna gingen we naar onze slaap plekken. Het was een luxe tent. Ik sliep samen met manon, sophie en eline. Dit was ook ons laatste week samen. Sophie en eline gingen maar voor 7 weken naar Kenia.
Na de safari hebben ik en manon afscheid genomen van eline en sophie. Natuurlijk in tranen.
Er gaan 2 leuke meiden weg maar er zijn ook 2 leuke meiden bij gekomen, romy en rebecca.
woensdag ben ik mijn nieuwe stage gaan bezoeken met millicent, kennis gemaakt en ff rond gekeken. Vanuit mijn eerste indruk vond ik het heel leuk. Donderdag is mijn eerste echte stage dag.

Vandaag heb ik voor het eerst stage gelopen bij lutheran, dit is een schooltje voor kinderen met een beperking. Het was een lejke dag alleen moet wel nog even wennen aan de manier van werken hier. Gelukkig heb ik een andere duitse stagaire met wie ik goed overweg kan. Volgende week hen ik me eerste stage week, ben erg benieuwd hoe de eerste week zou gaan.

Kusjes lisa

  • 20 Mei 2018 - 19:17

    Frans Van Schilt:

    Wat een mooi verhaal weer. Je doet zoveel indrukken op!!

  • 01 Juni 2018 - 13:55

    Marjan Bolluijt:

    Heeii Lisa,
    Wat een super tijd heb je ook en veel mooie dingen maak je mee! Geniet nog lekker van de laatste weekjes! kus Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Actief sinds 28 Maart 2018
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 3200

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: